aug
28

A Pálmalevelekről 5-6 éve hallottam először, már akkor tudtam, hogy nekem is van üzenetem.

Nagyon megörültem ennek a lehetőségnek, hogy házhoz jön a levél. Izgatottan regisztráltam és vártam a tavaszt, ami elhozza a levelemet. Hát nem így történt. Először is meg kellett ismételni az ujjlenyomatomat. Miért pont nekem…? Rájöttem, hogy ez egy lecke:

az 1. lecke: AZ EGO JÁTSZMÁJA.

Telt az idő. Február, Március , Április még semmi…hol van az a levél?? ez volt

a 2. lecke: TÜRELEM.

Köztes időszakban eljátszottam a gondolattal mit is fog, mit kellene majd tartalmazni a levélnek és akkor majd így, vagy úgy fogok dönteni az alapján, amit a levél mond, aztán rájöttem, hogy ez a         

3. lecke: ELVÁRÁSOK ELENGEDÉSE!

Májusban majd biztos itt lesz, akik körülöttem voltak a számsorban már sorra kerültek, hogy is van ez… ? …még egy kis türelem!

Június: ekkora már úgy voltam vele, hogy jön, amikor jön, ír, amit ír… ez volt

a 4.lecke: ELENGEDÉS!

Szóval ezeken a fázisokon mentem keresztül, miközben figyeltem magam folyamatosan, ahogy alakul, változik bennem ez az egész hozzáállás.

Tulajdonképpen ez a várakozás egy utazás a levelünkhöz, és ez is már egy tanítás –és ahogy ezt feldolgozzuk az is az út része: mi magunknak ennyit kell hozzátennünk, hogy megkaphassuk.  Az életem amióta kapcsolatba kerültem a pálmalevelekkel, tavaly decemberétől teljesen jó irányt vett, a munka területén is, valamint egyre kiegyensúlyozottabbak lettek a hétköznapjaim.

Június közepére végre megérkezett!

Várakozáson felül jó hírek érkeztek inkább úgy fogalmaznám nagyon komoly megerősítéseket kaptam a jövőre nézve, amire nagy szükségem volt, amit legbelül éreztem, csak talán el sem mertem hinni, hogy valóra fognak válni abban a formában. Jó érzés rágondolni azóta is: egy új belső erő, egy bizonyosság  van bennem és a mindennapjaimban, és ez az, ami  igazán számít!

Köszönöm, hogy megkaphattam a levelemet, rendkívüli lehet a hatása a jövőben, ha egyre többen jutnak hozzá az üzenetükhöz. Sok sikert kívánok hozzá!

Üdvözlettel: U. lldikó

A bejegyzés trackback címe:

https://palmalevel.blog.hu/api/trackback/id/tr582252476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása