dec
8

Hennaart

| Szerző: Pálmalevél | 3:49 pm

 Sziasztok!


Senkit nem szeretnék rábeszélni,csak a saját tapasztalatom tudom elmondani...
Majdnem 1 év alatt találták meg az én levelem, s mikor felhívtak,tele voltam kétséggel én is..Aztán döntöttem és szerencsére gyorsan tudtak időpontot mondani,mikor kerül sor a beazonosításra.Azt is elmondták,lehet elsőre nem fog sikerülni,s az is lehet,hogy meg van adva,csak egy bizonyos napon lehet felolvasni.
Amit fontosnak tartok elmondani,az az, hogy egy igazán remek és kiváló csapat segíti azokat,akik kiváncsiak a levelükre! Megpróbálnak gyorsan és mindenki számára kevezően intézni mindent! Olyan szuper embereket ismertem meg,amiért külön hálás vagyok!!
Maga a beazonosítás és a felolvasás nekem szerencsére sikerült egy napon,bár az is tény,reggel 10-től délután 6-ig voltunk ott:) Nem volt zavaró a sok várakozással töltött idő,hiszen már nagyon kiváncsi voltam:D
Az egész élmény leírhatatlan és hihetetlenül klassz volt! Egy indiai ember mikor kimondja a szüleim nevét,vagy a páromét...Kiderült sok minden,rájöttem mit miért csinálok "rosszul",s hogyan tehetem jóvá,ill. mikortól vannak jobb és kevésbé jó periodikusok az életemben..Több,mint egy horoszkóp!!!
Én nagyon hálás vagyok Tamásnak,hogy általa részese lehettem ennek a dolognak!!Mosolygósat!
Kriszta

A bejegyzés trackback címe:

https://palmalevel.blog.hu/api/trackback/id/tr302502190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsi04 2010.12.17. 01:29:36

Szia, láttam, hogy nemrégiben írtál. Legalábbis remélem, hogy jól láttam. Úgy érzem, nekem is meg kell keresnem a pálmalevelemet. Már regisztráltam a hivatalos oldalon, alig várom, hogy kapjak valamiféle visszajelzést... de ha ennyire soká tart, nem tudom, hogy fogom kibírni. Na de nem ezért írok. Kíváncsi lennék egy dologra. Elárulnád, hogy mennyibe került ez neked pénzügyileg? Mert azért ez sem mindegy sajnos. Köszi szépen. Várom válaszod!

Ancsi04 2010.12.17. 01:52:39

tárgytalan, megtaláltam. köszi:)
süti beállítások módosítása