sze
3

K. László

| Szerző: Pálmalevél | 11:10 am

A

2006-ban kezdtem lelkigyakorlatokkal foglalkozni, egy párkapcsolat után nagyon magam alatt voltam. Akkor hallottam először a pálmalevelekről az unokatestvérem mesélt róla, ami első hallásra hihetetlennek tűnt.
Azután nem is foglalkoztatott ez a dolog egészen 2009 őszéig, akkor láttam a Tamást a tévében, ő mesélt a pálmalevelekről. Tudtam ő az a hiteles ember számomra, aki spirituálisan tud segíteni nekem. 2009 decemberében elkezdték keresni a levelemet, majd 2010 tavaszán értesítettek, hogy megtalálták. 
Örömömben elsírtam magam. Óriási boldogság fogott el, de ez nem az a fajta hétköznapi boldogság, amiről az emberek beszélnek, ezt szavakkal nem lehet átadni. 
  
Részt vettem az első lelki tisztító gyakorlaton, a beazonosításon és a felolvasáson. Életem eddigi legnagyobb és legmeghatározóbb élménye! Nagyon fontos nekem, hogy van valami számomra, ami az enyém, olyan dolog, ami irányt mutat, mégis a jelenben tart! Leírták, hogy jó úton haladok és ennek nagyon örülök!

Szeretnék bíztatni mindenkit abban, aki lelki késztetést érez arra, hogy van levele, akkor kerestesse!

Hálás köszönet annak a mesternek, aki megírta a levelemet! 
Külön Köszönöm Neked Tamás a segítséget és az Egész Csapatnak!
És Köszönet a Létezésnek, hogy Elfogadott!

NAMASTE K. László

A bejegyzés trackback címe:

https://palmalevel.blog.hu/api/trackback/id/tr742268602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása