aug
29

A Fókusz című műsorban hallottam először a pálmalevelekről. Annyira érdekesnek találtam, hogy utána a neten többször is elolvastam a cikket és a videót is többször megnéztem. Késztetést éreztem hogy én is megkerestessem.

Érdekes, biztos voltam benne, hogy megtalálják, mint ahogy azt is megéreztem, hogy az első beazonosítás sikeres lesz. A megérzésem annyira erős volt, hogy meg sem lepődtem, amikor közölték, hogy sikerült a beazonosítás.

Amikor a felolvasás elkezdődött, melyet már nagyon vártam, az elején olyan rémisztő dolgokat mondtak, melytől úgy éreztem magam, mint egy fogorvosi székben. Amikor ezt a részt elmeséltem azoknak, akik ismernek mondták, hogy szerintük ez már megtörtént velem. Utánagondolva én is rájöttem, de ez számomra a felolvasásból akkor ott nem derült ki. Talán ennek hatására is, azóta jobban törődök az egészségemmel. Amit ezután mondtak annak csak egy részére emlékszem, mert mint említettem, rettentően izgultam.

Amikor elkezdtem kerestetni a levelem akkor édesanyám még élt. Azóta meghalt. Érdekes, hogy amikor a felolvasás volt, ott már az hangzott el, hogy a szüleim már nem élnek.

Jelenlegi életemben nem élek párkapcsolatban. A levelem szerint ennek az oka az előző életem miatt történt így, mert csapodár voltam. Így szólt a fordítás. Bevallom, a jelenlegi életemben sem rólam mintázták a hűség szobrát, de éreztem, hogy ezen változtatnom kell.

Életemnek egy olyan pontjára jutottam, hogy nagy szükségem volt iránymutatásra. Úgy érzem, hogy a lehető legjobb időpontban történt meg a felolvasás. Hiszem, hogy a pálmalevelemben megírtak igazak. Ezért teljesen nyugodt vagyok mert nem kell azon aggódnom, hogy a váltás rosszul sikerülne.

2 éves szakaszokra volt bontva a jövőm, hogy mi fog történni. Ha az első két év letelik, akkor tudom igazán, hogy igaza volt-e a pálmalevélnek. Én merem remélni, hogy így lesz.

A gyermekem szeretne külföldön élni. A pálmalevelemben az volt megírva, hogy külföldön FOG élni. Ez nagyon érdekes.

Az is le volt írva, hogy el fog válni. Azóta is azon gondolkozok, hogy szóljak-e neki. Amikor egy konkrét kérdést tettem fel, arra azt a választ kaptam, hogy az majd az ő pálmalevelében lesz benne, Kíváncsi vagyok, hogy mikor jut el oda, hogy kerestesse. Úgy érzem, jobb, ha nem szólok. Bizonyos dolgokról nem baj, ha utólag szerzünk tudomást. Az utóbbi időben olyan érdekes dolgok történnek velem, hogy úgy érzem rátaláltam az utamra és folyamatosan jelzéseket is kapok erről.

További szép napot kívánok: LM

A bejegyzés trackback címe:

https://palmalevel.blog.hu/api/trackback/id/tr262252480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása