aug
25

T. Judit

Címkék: levelek pálma | Szerző: Pálmalevél | 11:29 am

Életem legmeghatározóbb élménye volt, amikor személyes pálmalevelem feltárta előttem életem valódi célját. Olyan érzés volt, mint amikor egy sötét szobában hirtelen felkapcsolják a lámpát és minden világossá válik. Korábban többször is zsákutcába jutottam, mert rövidlátó módon nem vettem észre a táblát, amely a helyes irányt jelezte. Most már tudom melyik az én utam, ami biztosan odavezet, ahová jutnom kell.

Természetesen, mint minden józanul gondolkodó emberben, bennem is ambivalens érzések kavarogtak. A beazonosítás során azonban, ahogy feltárultak a múlt eseményei, bizonyossá vált számomra, hogy minden kétséget kizáróan ez az üzenet nekem szól.

A meghatódottságtól és az ámulattól a könnyeimmel küszködtem, mikor a régmúlt szereplőit és történéseit felemlegették, hátborzongatóan izgalmas élmény volt.

Ami a legérdekesebb, a pálmalevél olvasó utolsó kérdése volt, hogy ingatlaneladás és házfelújítás játszik-e szerepet mostani életemben. Teljesen ledöbbentem, ez ugyanis a beazonosítást megelőzően, csak néhány napja realizálódott. Korábban nem sok esély volt rá, bár a vonzás törvényét alkalmazva, gondolatban már megteremtettem. Teljesen világossá vált számomra, hogy miért éppen akkor olvasták fel az én pálmalevelemet, hiszen véletlenek nincsenek.

Az egyik fontos momentum, amit a tudomásomra hozott, hogy spirituális fejlődésemben még csak félúton járok - ezt jó tudni, hogy bőven van még mit fejlődnöm, és nem a babérjaimon üldögélnem.

Összességében szerencsés embernek mondhatom magam, mert bár beszélt betegségekről, amik rám várhatnak, de ugyanakkor azt is sugallta, hogyan védhetem ki azokat.

Hihetetlenül jó érzés ez a nyugalom és magabiztosság, amit azóta érzek, mert tudhatom mi vár rám, hisz pontról pontra felvázolta hátralévő életemet, egészen öreg napjaimig.

Köszönettel, T. Judit

A bejegyzés trackback címe:

https://palmalevel.blog.hu/api/trackback/id/tr12246437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása