aug
16

Kati

| Szerző: Pálmalevél | 10:03 am

Szeretném megköszönni, hogy részem lehetett ebben a fantasztikus élményben, amit a pálmalevelem felolvasása jelentett!
Külön köszönetemet szeretném kifejezni a munkatársaidnak, többek között Ildikónak és Asztridnak, aki egyben a tolmácsom is volt! Fantasztikus emberek!!!

Nekem igazából nem volt konkrét kérdésem, inkább az évek során felgyülemlett "apróbb miértekre" kerestem válaszokat! Nem azt vártam, hogy egyértelműen megkapom ezeket, inkább azt szerettem volna, hogy az összefüggéseket megértsem! Ez sikerült is és messzemenőkig boldog és elégedett vagyok azzal, ami a pálmalevelemből kiderült!

Nekem a második beazonosítás volt sikeres!
Életkoromra lebontva, beleértve a múltbeli eseményeket is tartalmazta a szüleim keresztnevét, a jelenlegi koromat, a munkám jellegét, a volt férjem keresztnevét, a házasságkötésem és a későbbi válásom időpontjait és a gyermekem születését!
Hét évvel ezelőtt váltam el, azóta folyamatosan teszem fel magamnak a kérdéseket: miért így, miért én, egyáltalán miért alakult így az életem egyik napról a másikra?
A levelem rávilágított erre, így szépen kezd összeállni a kép!
Hiszek a karmában, az előző életekben, mely szerint, ha két ember már találkozott egymással egy előző életben, nagy valószínűséggel, egy másik életben is kapcsolatban lesznek egymással! Velünk is ez történt a volt férjemmel!

Mivel/szerintem/én társfüggő vagyok,nagyon féltem attól,hogy egyedül maradok!/Volt pár sikertelen próbálkozásom azóta...!/
A levelemből kiderült,hogy nincs miért aggódnom,hiszen /nem is olyan soká/újra férjhez fogok menni,mégpedig egy olyan férfihoz,akit már most is ismerek!
Be kell vallanom, a felolvasás utáni 1-2napban, rengeteget gondolkoztam rajta, vajon ki lehet az illető!?
Mára,már egész másként állok a dologhoz,nyugodtabb,békésebb lettem,mert tudom,hogy ha eljön az ideje,meg fogom tudni ki is Ő!!
Lehet, hogy most is itt van valahol az orrom előtt, vagy a szomszéd utcában, de még nem jött el a mi időnk! Nem baj, kivárom!!!

Sok jó évem lesz, apróbb konfliktusokkal,apróbb egészségügyi problémával,de nem lesz semmi komoly betegségem!

Ami még engem külön boldoggá tett és tesz ma is, az, hogy sok információt kaptam a gyermekemmel kapcsolatban is! El is sírtam magam egy kicsit, hiszen Ő az én kincsem! Meg fogja találni azt a munkát, ami őt boldoggá és sikeressé teszi, majd a későbbiekben jól fog boldogulni a választott hivatásában és az életben egyaránt!
Ennek azért is örültem, mivel most fejezte be az általános iskolát, szeptembertől gimnáziumba fog járni! Ráadásul nyakig benne vagyunk a kamaszkorban is....!
Utalás volt még a levélben arra is, hogy szerelmi házasságot fog kötni, ami nagyon harmonikus lesz, ráadásul unokáim is lesznek majd!

Gyermekkorom óta vonzódom az ezotériához, bár sohasem tanultam ezzel kapcsolatba semmit. Ötvenéves korom körül, lehetőségem lesz ezt a hiányosságomat is bepótolni!
Érdekes, hogy ha a családban előfordult súlyos ágyhoz kötött beteg, valahogy mindig úgy adódott, hogy én ápoltam! Köztük a nagyszüleimet is, akiket nagyon szerettem, főleg a nagymamám állt hozzám közel! Sosem gondoltam arra, hogy ez valamiféle teher, vagy kötelesség lenne! A levelemből kiderült az is, hogy a szüleimmel is így kell majd bánnom, mivel az előző életemben velük szemben is elkövettem hibákat! Ez már régóta megfogalmazódott bennem, de most egyértelmű megerősítést kaptam ezzel kapcsolatban is! Tehát jó az út, amin haladok!

Figyelmeztetett a levél, hogy vannak, vagy lehetnek körülöttem olyan emberek, akikkel lesznek nézeteltéréseim, vagy már vannak is! Pár héttel a felolvasás után, sajnos ez már felszínre is került! Kaptam tanácsokat is ezzel az üggyel kapcsolatban és természetesen már dolgozom a megoldáson!

Én is kaptam feladatokat, amikkel kijavíthatom, vagy feloldhatom, esetleg enyhíthetem a karmámat!


Az első perctől tudtam, éreztem és hittem abban, hogy nekem van személyes pálmalevelem és meg fogják találni! Szerencsére olyan barátaim vannak, akik velem együtt hittek ebben, mellettem álltak és állnak a mai napig is és velem együtt örültek!

Köszönet mindenkinek ezért a csodáért, hogy sok kérdésemre megleltem a válaszokat és a lelkem is megnyugodott!
Megerősítéseket kaptam azokban a dolgokban, ahol bizonytalan voltam!
Kívánom minden keresőnek, hogy Ők is éljenek át ilyen élmény, amiben nekem volt részem, aminek még mindig a hatása alatt vagyok!
Legyenek Ők is békések, találjanak megnyugvást és szemléljék másként a világot és az embereket, mint ahogyan eddig tették!


Üdvözlettel:  Kati

A bejegyzés trackback címe:

https://palmalevel.blog.hu/api/trackback/id/tr742224959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása