aug
10

Miután végighallgattam egy előadást az indiai pálmalevelekről, számomra egyértelmű volt, hogy valahol Indiában vár rám is egy „üzenet”, ami nekem szól.

Korábban mindig másokra hallgattam, ahelyett, hogy a megérzéseimnek tulajdonítottam volna hangsúlyt. Úgy döntöttem, akárki akármit is mondd, én kerestetem, mert érzem, hogy van!

Hát így is történt.

 

A várakozás hónapjai alatt, sikerült felépítenem magamban egy elvárásokból álló várat, természetesen tudat alatt.

 

Felolvasás: Biztos voltam benne, hogy a múltamon lesz a hangsúly, egy bizonyos személyt biztosan fog említeni a pálmalevelem (…hisz Ő a lényeg!),  előző életeket meg pláne.

Tévedtem. Ezekről egy szó sem esett (azóta már tudom, hogy nem véletlenül! J).

Csodálatos, ugyanakkor megdöbbentő érzés volt hallgatni a pálmalevél olvasót, amint elmondta a jelenlegi lelkiállapotomat, hol tartok a tanulmányaimmal, milyen munkát végzek, milyen irányba tartok, a közeli és távoli jövőmet. És mindezt olyan formában, hogy ne befolyásoljon.

Sokat változtam a pálmalevél felolvasása óta.

Megtanultam azt, hogy nincs olyan, hogy BIZTOS. Felesleges a múltan rágódni, mert az már megtörtént. A jövőt pedig a jelen minősége határozza meg. Innentől kezdve csak a jelen számít. A múlt és a jövő is fontos, csak nem szabad görcsösen ragaszkodni hozzá… el kell engedni. Ha úgy kell lennie, úgy lesz… ha másképp alakul, akkor annak így kellett történnie. Mindennek oka van. J

 

Köszönettel, S. Andrea

A bejegyzés trackback címe:

https://palmalevel.blog.hu/api/trackback/id/tr792212180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása